wtorek, 1 października 2013

Dzisiaj pierwszy dzień października .. może nawet i wyjątkowy ?
Ach kochana Niki , zapewne dalej sobie szybujesz między chmurami w samolocie mam taką najszczerszą nadzieję , że nic ci się nie staje . Już odpukuje ;)
Dopiero jeden dzień się nie widzimy a ja już tęsknie za tobą i twoim specyficznym ... wszystkim <3
Dzisiejszy dzień jak najbardziej udany , może to zapowiedź czegoś nieprawdopodobnie dobrego , albo chociaż w jakimś małym stopniu miłego .. dla mnie i dla innych of course . Za to ostatnio nękają mnie straszne koszmary i głupie przeczucie , że mogą coś znaczyć .. złego . Dlatego włączam moje zmysły i coraz bardziej uważam co robię , gdzie i tak dalej .

Dobra tyle mojego ślęczenia nad kompem , trzeba się wziąść za siebie nie i kipić entuzjazmem . Zobaczymy jak to wyjdzie  !

xoxo Anya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz