sobota, 12 października 2013

This song about you .

Mam lekki mętlik w głowie .
Z jednej strony kocham Nikolę ( jako przyjaciółkę , nie jestem lesbą;) ) ale jej teraz nie ma , i mogę się założyc , że nie wróci do Polski na długo , w końcu tam to jest AMERYKA  , a Polska to jedno wielkie zadupie . Więc po co ma tu wracać , tam przynajmniej ma fajnie itd.Więc dlaczego nie mogę umocnic mojej przyjaźni z Wiktorią i Karolcią ?
Ale z drugiej strony , Nikola jest tylko jedna i tak naprawdę nikt mi jej nie zastąpi , nikt nie potrafi . Nie wiem czy ona tak samo myśli o mnie , czy wgl. za mna tęskni . Ja za nia cholernie ! Więc chce żeby tu wróciła , dla mnie . albo w jakiejś części dla mnie .
Boże ... dlaczego ja jestem taka niezdecydowana , dlaczego ona wgl. tam pojechała .
Jak słyszę komentarze na jej temat , że ma dwie twarze , to z jednej strony chcę ją bronić . Przecież do cholery jasnej , każdy coś ukrywa , ma jakieś tajemnice , dwie twarze . Ja przede wszystkim . Więc niech nie wypowiadają sie na ten temat 13 - latkowie okej ?
Ale z drugiej strony muszę się zgodzić , że czasem ma dwie twarze , ale tak naprawdę to ona też ma wielki mętlik , choć całkowicie tego nie widać po niej . Urodzona aktorka .


https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8ZewiUF0uAA

Anya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz