poniedziałek, 2 września 2013

Podsumowanie wakacji ;)

Siemka ! 

Z racji iz dzisiaj jest pierwszy dzien szkoły robie podsumowanie moich wakacji , będą to przede wszystkim zdjęcia , a pod spodem do każdego z nich będzie podpis :D























1. Moja ładna kuzynka Iga :D. 2. Siedzimy sobie A. i N. i robimy z siebie idiotki xd 3.Urodzinowe . 4. Moje kochane dziecko które pozuje do zdjęć <3 5.Ilona je liście xd 6.Robimy se głupie foteczki bo limit na te ładne sie już skończył :D 7.Próbujemy zapalić głupią zapalniczkę -,- 8. U Meg <3 9. Kamil Bednarek w Straszęcinie na : ,, czad śnieżka festiwal '' *.* . 10. Karnety na festiwal ;) 11. Hehe , moja siostra xd 12. Jem sobie w Bieszczadach pyszne porzeczki (?) 13. Hehe , serduszko na plecach xd 14. Siostrzane <3 15. Mój kot jedzie se w walizce w podróż , a co ! 16.Amol , ukochany mojej siostry , dobry na wszystko </3 17. Koonik , z drzewa kooń na biegunach ... 18. Raggafaya :D



Te wakacje uważam na mega udane ! <3
a teraz czas spakować sie na jutro do szkoły , och jak ja to kocham ;/ Pozdrawiam moją siostrę która teraz zapewne siedzi w swoim pokoju w internacie i gra na kompie . Lovki cię <3

A tak w ogóle to jak tam z waszymi podziałami godzin ?Mój jest kompletnie do dupy ;/

xoxo Anya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz