poniedziałek, 23 września 2013

Trzy metry nad niebem .

Cześć ;>

Dzisiaj na temat jednego z najlepszych moim zdaniem filmów . Jest to oczywiście komedia romantyczna ( nawet melodramat ) , ale zapadająca w pamięć no i pełna romantyzmu i tak dalej :D Nie będę zaperzać , sami oglądnijcie i koniecznie napiszcie jaka jest wasza opinia . Film , choć powstał kilka ( chyba 2 lub 3 ) lat temu , dalej jest ma wysokie miejsce w rankingu najlepszych filmów . Powstała również druga część , choć moim zdanie pierwsza i tak jest najlepsza . Mówię tu o filmie pt. ,, Trzy metry nad niebem '' 
Macie tutaj : [KLIK] na filmwebie recenzję , o czym jest , opinię , ocenę i tak dalej , poczytajcie sobie . Jeżeli was zaciekawi to co tam jest napisane to na prawdę polecam , oglądnijcie ! ;)

Teraz kilka cytatów z filmu ;)


Jestem szczęśliwa. Nigdy w całym swoim życiu nie czułam się tak dobrze. A ty?
– Ja? – Przytula ją do siebie. – Ja czuję się znakomicie.
– Tak, że mógłbyś dotknąć palcem nieba?
– Nie, nie tak.
– Jak to, nie tak?
– O wiele wyżej. Co najmniej trzy metry ponad niebem.


- kiedy stanie przed sądem , Ona zezna że nic nie zrobiłem
- dlaczego ?
- bo będziesz we mnie tak zakochana , że zrobisz wszystko żeby mnie uratować.


nie będę się więcej bić z Twojego powodu.




Czasami robimy takie straszne głupoty. I to nie wtedy, kiedy jesteśmy zakochani,tylko wtedy, kiedy nam się wydaje, że jesteśmy.



Najpiękniejszy dzień to ten, którego jeszcze nie przeżyliśmy.



Pocałunek to wszystko. Pocałunek to prawda.Bez nadmiernych wprawek stylistycznych,bez przesadnie zawiłych wygibasów i karkołomnych ewolucji. Naturalny i przez to najpiękniejszy.



xoxo Anya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz