poniedziałek, 12 sierpnia 2013

początek .

Cześć ;) 

Może zacznę od tego , że mam na imię Weronika .. hmmm ... no i tak .. o wiem i jestem nastolatką ! <dumny> Całą masą innych bardziej cennych i oryginalniejszych faktów o mnie obrzucę was w następnych notkach . Tak , tak będą następne wpisy xd 

Następna sprawa , a mianowicie co będzie zamieszczane w tym blogu .. tak , oczywiście ,że posty , ale jakie ? 
Przede wszystkim będą posty o MOIM NUDNYM ŻYCIU  , tzn. wydaje mi się ,ze moje życie jest nudne  , czyli zalicza się do tego wszystko co mnie interesuje , momenty z mojego życia , moje problemy , co robię , jak , gdzie i przede wszystkim Z KIM ?
Czasem będą pojawiały się posty ze ZDJĘCIAMI NIEZNANYCH ( BOY'S  & GIRL'S ) , ZAKOCHANYCH , PRZYJACIÓŁ . 
Również będą ZDJĘCIA MOJE , MOICH PRZYJACIÓŁ , RODZINY , MOICH RYSUNKÓW I ZDJĘĆ ROBIONYCH PRZEZE MNIE XD
Bardzo prawdopodobne jest , że będą tu też ROŻNE PRZEPISY KULINARNE , A TAKŻE DIY -CZYLI ZRÓB TO SAM XD Czyli dla was jakaś nowość .
Raz na jakiś czas mogą tez być FILMIKI , PIOSENKI ( MOJE I TAKIE Z YOUTUBE'A )

Czekam na wasze pomysły , już jutro zaczynam solidnie zabierac sie za tego bloga , przykro mi , że na razxie jest taki a nie inny ;c 

Będę podpisywac się ,, Anya '' a niektóre imiona w postach moga być zmienione w celu bezkonfliktowego obejścia sie właśnie z tymi osobami ;) 

pozdro . 
Anya ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz