piątek, 16 sierpnia 2013

pumped up kicks :D

Cześć ;)

Przepraszam , że nie pisałam , niestety przez ostanie dwa dni miałam ( i nadal mam ) straszną gorączkę i nie miałam po prostu siły , żeby ruszyć tyłek z łóżka i stukać w klawiaturę . Teraz czuję się trochę lepiej dlatego powstaje ten wpis :D
Z racji tego , że ten blog dopiero co powstaje nie ma jeszcze zbyt dużej oglądalności ale i to nie szkodzi :d 
Dobsz .. dzisiaj krótka notka , dlatego, ze jak wspominałam mam gorączkę i nie za dobrze sie czuje ... 
W sumie nawet ie wiem o czym mam teraz pisać , dlatego lecę na spontana i dam kilka piosenek w których sie zakochałam . Oczywiście są to covery , dlatego bardziej zachwycił mnie głos niż słowa , choc same piosenki tez nie są złe .. 





<3 <3 <3 

Sami posłuchajcie , ja teraz lecę coś zjeść ;D 

xoxo Anya 



1 komentarz: