wtorek, 13 sierpnia 2013

tadam ... oto ja !

Jo ! 

A oto przedstawiam wam 2 notkę xd tatatatataaaaaaaaa ! 

Więc zaczynamy od ogólnego opisu mnie . 
Jak już wiecie mam na imię Weronika i jestem nastolatką . Mam jasno brązowe włosy do ramion i nawet duże niebiesko -  szare oczy . Jestem niska jak na swój wiek . Moja twarz jest taka zwykła , normalna , owalna jak u 111213232 innych dziewczyn. Jestem trudna do określenia . Dlaczego ? Och z wielu powodów , wymienionych również na górze . Podaję przykłady . 
Nie jestem ani gruba ani chuda , choć waże strasznie mało ;o
Moje oczy są ni to niebieskie ni to szare . 
Nie jestem ani ładna , ani brzydka .
Tylko jedno można o mnie z wyglądu powiedziec na pewno . Jestem niska . 
Tak i to bardzo . Czuję się jak kompletna idiotka , gdy ide z moją przyjaciółką , która niestety jest wyższa ode mnie o głowę . 

A teraz troszke o mnie z charakteru . 
Jestem mega szczera , mówię to co myślę , często nie obchodzi mnie to jakie będę musiała ponieść konsekwencje za swój czyn . Tak więc , mam dużo tego typu problemów , bo zawsze ktoś sie obrazi , rozpowie jakąś plotkę czy naskarży ( ach te kable ) , jednak zawsze udaje mi się jakos wybrnąć z trudnych sytuacji . Mam dużą rodzinę , zawsze o tym marzyłam , lecz rzadko spotykamy sie z osobami z dalszej famili xd Niektórzy sądzą , ze jestem szalona , co też jest w pewnym sensie prawdą . Często zachowuję się jak ostatnia debilka i robię rzeczy których wiele osób by się wstydziło zrobić . Jednak nie umiem podpaść rodzinie i nauczycielom . Nie jestem nieśmiała wobec moich przyjaciół choc nowe znajomości zawieram z trudem . Tzn nie do końca . podaję przykład . Np. nie umiem gadać z osobą która mi się podoba , albo która jest starsza ode mnie .Kiedy  idzie ktoś , to np. mówię u cześć , jak tam , choc go nie znam , wrzeszczę coś i albo uciekam albo czekam aż ten ktoś podejdzie . Jednak w niektórych momentach się peszę i nie umiem z takiego zwykłego cześć rozpocząć dalszej przyjaźni . Jestem bardziej zamknięta w sobie , choć dużo gadam . Nie mam czegoś takiego , ze z każdego problemu zwierzam sie przyjaciółce , po prostu trzymam to dla siebie , albo piszę na blogu , w pamiętniku . Czyli nie łatwo ufam ludziom , nawet przyjaciołom .  Umiem zachować tajemnicę , choć nie istnieje u mnie cos takiego , ze jak moja przyjaciółka mi cos powie a ja jej przyrzeknę , ze nikomu nie powiem to nie lecę do drugiej przyjaciółki i nie powtarzam tego . Proste i logiczne ? Niestety nie dla wszystkich . Wiele osób własnie o to ma pretensje , że nie mówie im wszystkiego , że przyjaciółka powinna byc szczera . no własnie ,a  co z taq osoba , która mnie się zwierzała ? Ma się na mnie po prostu zawieść ? 
Dobra , dalej , kocham wszystkie koty i psy , sama mam dwa pupilki ( psa i kota ) których po prostu kocham , ale o mojej pasji kiedy indziej . 
Strasznie denerwuję mnie , gdy ktoś próbuje innym rujnować przyjaźń , bo sam jest samotny . W takim wypadku , powinien znaleźć sobie innego przyjaciele a nie sprawiać , że przyjaźń innych sie rozpada . Sama jestem w takiej sytuacji , więc mowie wam nie jest wtedy ciekawie . Jestem mega tolerancyjna , ale nie znoszę po prostu oceniania po pozorach . Rozumiem , że ktoś może sprawiać wrażenie dziwnego , ale to nie znaczy , że musisz go takim odbierać a w dodatku mu dokuczać . nie wiesz , czy on lub ona ma jakieś problemy ? Zapewne odpowiesz w stylu : ,, taa a co taka ciota może mieć za problemy ? Chyba jak uruchomić nowa gre xd  ''  i w śmiech . A tak naprawdę w ogóle jej nie zna , więc co to ma być ? może niech zagłębi się w jego ,, historię '' . Może faktycznie nie ma problemów , ale to tez nie jest powód to jakiegoś typu obraz pod jego osobą . Mam poczucie humoru . Czasem strzelam jakimiś sucharami , czasami jest do cos do dupy ale i tak razem z moją przyjaciółka sie brechtamy . Heheh .. zabrzmiało to jak scenariusz wyjęty prosto z mariolki xd Mam specyficzne poczucie humoru , często wymyślam jakieś teksty , beznadziejne gry typu : ,, o 11 : 30 pomyśl co podoba ci się w nim najbardziej a ja telepatycznie będę wiedziała o czym mówisz '' xd I jestem uparta jak osioł , nienawidzę gdy nie mam racji , albo gdy ktoś podważa moje zdanie . Po prostu . 

Acha no i strasznie sie czerwienię ;/ 

Dobra reszta kiedy indziej . 

Anya  xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz