poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Szukając szczęścia .

Hej ! 

To znowu ja .
 Jestem zdenerwowana , grrr ! ;/
Dlaczego ? 
Dlatego , ze jestem chora , nie mogłam iść na basen ani na grilla , za to ,że muszę siedzieć w domu , że wakacje się kończą , że N. wyjeżdża , że M. dalej nie wróciła i nie zapowiada się , żeby to szybko nastąpiło , że nie bd miała z kim trzymać jak N. wyjedzie , że K. całkowicie mnie olewa . 
Wszystko jest do dupy .
Oprócz jednego . 
Koncertu Kamila Bednarka
Na który mam bilet .jasdnksjnfldfjkksfnjlsjfnj *__*
Dobra , apropos koncertu . Na koncercie będzie nie tylko Kamil B . ale ma tez wystąpić Raggafaya , Enej i jeszcze ktoś tam . 
Ale najbardziej jara mnie Kamiś <3 
Niestety , nie moge wam dac teraz tego zdjęcia biletu , ale gdy będę pisała notkę o tym ,, Czad Śnieżka Festiwal '' to na pewno ten bilet się pojawi . 
KAAAAAAMIL *.* 
Jest tu ktos kto go słucha ? Wgl. kojarzycie skądś tego pana ? Jeżeli nie , to macie tu kilka jego piosenek , posłuchajcie sobie , poszukajcie w sieci coś na jego temat ;) 


Mam , nadzieję , że wam się spodobają ;*
xoxo Anya 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz