środa, 21 sierpnia 2013

Poznajcie mnie ..

Czeeść ;)

w dzisiejszej notce będą fakty o mnie . Tak , żebyście troszkę lepiej mnie poznali , i przy okazji wkleje kilka fotek . 
Dobra zaczynamy :
1. Mam starszą siostrę , Martynę . Pomimo wszystko strasznie ja lubie i jest dla mnie przyjaciółką . I tu wam kopsnę foteczkę z nią : 
2. Kocham koty i psy . Po prostu mogłabym miec całe schronisko kotów i psów , ale za to nienawidzę królików i innych tego typu zwierząt . Sama , mam kota Gafiego :
3. Kilka miesięcy temu nie umiałam zrobic nawet tostów w tosterze , a teraz jest to najczęstsza potrawa którą jem . 
4. Kiedy pije herbatę to musi być ona ciepła , koniecznie słodzona i z sokiem .
5. Lubie robić jakieś rzeczy sama , czyli bawić się w DIY , dużo mam własnoręcznie robionej biżuterii ( najczęściej sa to bransoletki i naszyjniki ) , kilka koszulek odnowiłam i spodnie też sie znalazły . A poza tym to lubię mamdziać sie w malowaniu rożnych rzeczy , tu też zaliczają sie koszulki , jakieś pudełka po butach z których potem wyczarowuje schowki i takie inne pierdoły .
6. Uwielbiam oglądać takie ckliwe filmy dla nastolatek z wiadomym zakończeniem .
7. O wiele bardziej lubię chipsy niż popcorn , jeżeli jednak już go jem to jest on tylko karmelowy . ( w kinie często takie są )
8. Uwielbiam tańczyć , jest to moja pasją choć nie chodzę na żadne zajęcia taneczne .
9. Tańczę od 6 roku życia , na początku chodziłam na balet , potem na zwykłe zajęcia taneczne , teraz mam przerwę ale zamierzam znów zapisać się na jakieś tańce . 
10. Moją pasja jest również fotografowanie i muzyka . 
11 . Gram na gitarze i amatorsko na pianinie .
12. Problem ze mną polega na tym , ze mam wiele zainteresowań , ale żadnego takiego , które górowałoby nad resztą . Biorę się za jakąś rzecz np. grę na gitarze a w międzyczasie kupuje aparat i zaczynam pstrykać fotki .
13. Jak byłam mała to byłam strasznie spokojnym dzieckiem , teraz troszkę sie zdziczyłam i jestem bardziej szalona 
14. Jak byłam dzieckiem to miałam czarne jak smoła ( wtedy jeszcze krótkie ) lekko kręcone włosy .
15 . Nie jem prawie w ogóle nabiału , nie pije mleka , nienawidzę wręcz płatek z mlekiem (fuu ) tylko czasem jem jakiś twarożek lub jogurt naturalny . Jajek tez nie lubię i nie jadam  . 
16. Jeżeli kawa to tylko cappucino . 
17. Tylko raz na jakis czas ubiorę spódnicę albo sukienkę , ograniczam się do spodni .
18. Nienawidzę swojego ciała , najchętniej zamieniłabym w nocy swoje ciało z jakimś ładnym i jakoś tam do tego nowego ciała przeniosła swoja dusze .  
19. Jestem masochistką . ( tzn. tak jakby , o tym w późniejszych postach , ale się mnie nie bójcie) 
20. Mieszkam w okolicy , gdzie niestety , ze szkoły znam tylko jedną osobę , moją przyjaciółkę z klasy , no i moja kuzynkę , która tez chodzi ze mną do szkoły . 

Reszta w następnych notkach . 
buziaczki Anya 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz